POLEĆ zFABRYKI.Pl i odbierz 100 zł na zakupy!Sprawdź szczegóły
Tworzysz? Produkujesz? Kreujesz? Chętnie pokażemy twoje dzieło na naszej stronie..Dowiedz się więcej!
Koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Zwrot i wymiana Zwrot & wymiana


ZWROT TOWARU:

Jeżeli z jakiś powodów dostarczony produkt nie spełnia Państwa oczekiwań i chcecie go Państwo zwrócić, prosimy o wysłanie maila na adres sklep@zfabryki.pl. Przypominamy, że przy zakupach internetowych, kupujący może zwrócić produkt bez podowania przyczyny w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki.

Zgłoszenie powinno zawierać:

1. W tytule maila słowo „ZWROT”, oraz numer zamówienia, login lub nick z allegro (jeśli zamówienie pochodzi z serwisu allegro) - przyśpieszy to znacznie rozpatrzenie Państwa zgłoszenia
2. Dane osoby, która DOKONAŁA ZAKUPU, telefon kontaktowy
3. Nazwa/kod zakupionego produktu
4. Opcjonalnie powód zwrotu – pozwoli nam to ulepszyć obsługę w przyszłości.
5. Dane konta bankowego (oraz jego posiadacza), na który przelejemy pieniądze, również w przypadku gdy produkt zakupiony był za pobraniem.

Dalsze postępowanie:

1. Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej i sprawdzeniu zawartości, w przypadku gdy produkt nie jest uszkodzony i nie nosi śladów używania, poinformujemy Państwa o akceptacji zwrotu, a odpowiednią kwotę przelejemy niezwłocznie na wskazane konto bankowe

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt pod nr telefonu +48 58 522 44 88  

WYMIANA TOWARU:

Jeżeli z jakiś powodów dostarczony produkt nie spełnia Państwa oczekiwań i chcecie go Państwo zwrócić, prosimy o wysłanie maila na adres sklep@zfabryki.pl. Przypominamy, że przy zakupach internetowych, kupujący może zwrócić produkt bez podowania przyczyny w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki.

Zgłoszenie powinno zawierać:

1. W tytule maila słowo „WYMIANA”, oraz numer zamówienia, login lub nick z allegro (jeśli zamówienie pochodzi z serwisu allegro) - przyśpieszy to znacznie rozpatrzenie Państwa zgłoszenia
2. Dane osoby, która DOKONAŁA ZAKUPU, telefon kontaktowy
3. Nazwa/kod zakupionego produktu
4. Opcjonalnie powód zwrotu – pozwoli nam to ulepszyć obsługę w przyszłości.
5. Dane konta bankowego (oraz jego posiadacza), na który przelejemy pieniądze, również w przypadku gdy produkt zakupiony był za pobraniem.

Dalsze postępowanie:

1. Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej i sprawdzeniu zawartości, w przypadku gdy produkt nie jest uszkodzony i nie nosi śladów używania, poinformujemy Państwa o akceptacji zwrotu, a odpowiednią kwotę przelejemy niezwłocznie na wskazane konto bankowe

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt pod nr telefonu +48 58 522 44 88  

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij