ZAMÓWIENIA
1. Gdzie jest moje zamówienie?
2. Czy podczas dostawy towaru, kurier odbierze ode mnie stare meble?
3. Towar przyszedł niekompletny. Co robić?
4. Jak mogę się dowiedzieć, czy moje zamówienie zostało wysłane?
5. Jak sprawdzić na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?
6. Czy mogę jakoś przyspieszyć realizację zamówienia?
7. Dotarła tylko część mojego zamówienia. Co robić?
8. Dlaczego nie otrzymałem od Was jeszcze żadnej wiadomości, skoro moje zamówienie jest gotowe do wysyłki?
9. Czy mogę zmienić dane zamówienia?
10. Moje zamówienie nie dotarło. Co robić?
11. Jak anulować zamówienie?
12. Można kupować krzesła pojedynczo?
13. Czy ZFABRYKI.PL oferuje usługę montażu?
14. Jeśli zamówię kilka produktów, czy dostanę je w tym samym czasie?
15. Czy można złożyć zamówienie przez telefon?
16. Dlaczego nie widzę opcji "KUP TERAZ" obok produktu, który chcę kupić?
17. Czym jest zegar odliczający?
18. Jestem już Waszym klientem. Jak mogę szybko złożyć zamówienie?
19. Jestem nowym klientem. Jak złożyć pierwsze zamówienie?
20. Czy szukacie projektantów do współpracy?
21. Dlaczego nie widzę mojego zamówienia w historii?
PRODUKTY
22. Dlaczego moja lampa dotarła bez żarówki?
23. Czy zamówione meble mogą zostać wykonane z dostarczonych przeze mnie tkanin?
24. Dlaczego w otrzymanej sofie brakuje nóżek?
25. Czy Wasze meble nadają się do celów komercyjnych?
26. Co zrobić, jeżeli odebrany przeze mnie towar jest uszkodzony?
27. Otrzymałem produkt, którego nie zamawiałem. Co robić?
28. Czy produkty w Waszym sklepie posiadają gwarancję?
29. Czy rozmiary kanapy pozwolą na jej przeniesienie przez framugę drzwi wejściowych/do pokoju?
30. Gdzie produkowane są towary ZFABRYKI.PL?
31. Co to jest „ekoskóra”?
32. Czy mogę wskazać kod z palety kolorów, aby dopasować kolor tkaniny?
33. Czy mogę otrzymać próbkę tkanin?
34. Czy mogę wybrać inny kolor nóg w zamówionej kanapie?
35. Czy w Waszych lampach można zamontować żarówki LED?
36. Czy meble mogą posiadać inne kolory/wzory niż w ofercie?
PŁATNOŚCI
37. Jak mogę uzyskać zwrot VAT?
38. Oddałem towar lub anulowałem zamówienie. Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
39. Na jakie konto zwracacie pieniądze?
40. Czy możecie przelać zwracane pieniądze na inne konto bankowe?
41. Dlaczego moja płatność została odrzucona?
42. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
43. Jakie karty akceptujecie?
DOSTAWA
44. Ile wynosi koszt wysyłki?
45. Czy wysyłacie towar zagranicę?
46. Czy po rozpakowaniu mebli, opakowania mogę wyrzucić do domowego/spółdzielczego śmietnika?
47. Pomimo upływu tygodnia, towaru nadal nie ma. Co się dzieje?
48. Podany termin dostawy już minął, a towaru nadal nie ma. Co się dzieje?
49. Czy mogę wybrać termin dostawy?
50. Co, jeżeli w dniu dostawy nie będzie mnie w domu?
51. Dlaczego na stronie przewoźnika widnieje informacja, że paczka została dostarczona, skoro jej nie odebrałem?
52. Co się stanie z paczką, jeżeli w momencie dostawy nie będzie mnie w domu?
53. Jak sprawdzić, która firma kurierska dostarczy paczkę?
54. Dostawa się opóźnia. Co robić?
55. Na stronie firmy kurierskiej nie widzę informacji o mojej przesyłce. Co robić?
56. Moje zamówienie przyszło szybciej niż ustalaliśmy, więc nie zdążyłem przygotować się do odbioru. Co robić?
57. Jak mogę dodać ważną informację, dotyczącą dostawy?
58. Jak mogę śledzić swoje zamówienie?
59. Co robić, jeśli kurier zgubi lub zniszczy moją paczkę?
60. Jak zmienić adres dostawy?
61. Jak długo trwa dostawa przez kuriera i czy mogę odebrać paczkę w sobotę?
W przypadku dużej paczki, kurier wyśle Ci SMS lub e-mail w ciągu 48h od momentu przekazania mu towaru, z proponowanym terminem dostawy. Informację o planowanej dostawie otrzymasz 3h wcześniej. 1h przed przybyciem kuriera, należy potwierdzić telefonicznie swoją obecność w domu.
Dostawy zwykle odbywają się w dni powszednie, chociaż niektórzy przewoźnicy pracują także w soboty. W wybranych przypadkach, można zdecydować się na dostawę towaru w sobotę na etapie składania zamówienia. Później nie będzie już możliwa opcja sobotniej dostawy.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
62. Zakupione meble okazały się za duże/małe. Czy mogę odstąpić od umowy?
63. Kolor mebli okazał się inny niż oczekiwałem. Czy mogę odstąpić od umowy?
64. Meble nie pasują do moich wnętrz. Czy mogę odstąpić od umowy?
65. Czy mogę odstąpić od umowy po upływie 14 dni od daty otrzymania przesyłki?
66. W jakim terminie od daty jego otrzymania mogę oddać towar?
WIĘCEJ O zFABRYKA.PL
67. Jak mogę zrezygnować z newslettera?
68. Jeśli polecę znajomym Wasz sklep, czy dostanę coś w zamian?
69. Jak mogę zrealizować voucher powitalny?
70. Poleciłem znajomemu Wasz sklep, ale nie otrzymałem vouchera. Co robić?
71. Czy zrealizowany kupon rabatowy mogę użyć ponownie?
72. Czy szukacie projektantów do współpracy?