ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE:
Jeżeli towar zakupiony w naszym sklepie jest wg Państwa uszkodzony prosimy o wysłanie zgłoszenia reklamacyjnego za pomocą maila na adres sklep@zfabryki.pl. W żadnym przypadku prosimy nie odsyłać do nas produktów bez wcześniejszego kontaktu z obsługą sklepu - PRZESYŁEK TAKICH NIE ODBIERAMY
Zgłoszenie powinno zawierać:
1. W tytule maila słowo „REKLAMACJA” oraz numer zamówienia, login lub Nick z allegro - przyśpieszy to znacznie rozpatrzenie Państwa zgłoszenia
2. Dane adresowe osoby, która DOKONAŁA ZAKUPU, telefon kontaktowy
3. Nazwa/kod zakupionego produktu
4. Opis usterki lub
5. Jeżeli to możliwe, zdjęcia (2-5) ukazujące usterkę/usterki. Pozwoli nam to już w pierwszym mailu dowiedzieć się w czym tkwi problem i jak najszybciej rozwiązać go.
Dalsze postępowanie:
6. Odesłanie reklamowanego towaru na adres sklepu.
7. Po sprawdzeniu produktu i zaakceptowaniu przez dział reklamacji naprawiony lub nowy produkt zostanie wysłany do Państwa w terminie 14 dni roboczych.
8. Jeżeli naprawa lub wymiana będzie niemożliwa, zwrot ceny zakupu zostanie wykonany na wskazane konto bankowe, również w przypadku gdy produkt kupiony został „za pobraniem”.
9. Jeżeli reklamacja zostanie odrzucona, zostaniecie Państwo poinformowani o tym droga mailową, a reklamowany produkt zostanie odesłany wraz z uzasadnieniem do Państwa. Wszystkie koszty transportu zostaną doliczone do pobrania kuriera.
Koszty transportu:
W przypadku uznania reklamacji - Odbiór od i dostawa do klienta: koszty transportu pokrywa sklep
W przypadku odrzucenia reklamacji - Odbiór od i dostawa do klienta: koszty transportu pokrywa kupujący
W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt pod nr telefonu +48 58 522 44 88