POLEĆ zFABRYKI.Pl i odbierz 100 zł na zakupy!Sprawdź szczegóły
Tworzysz? Produkujesz? Kreujesz? Chętnie pokażemy twoje dzieło na naszej stronie..Dowiedz się więcej!
Koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Gwarancja Gwarancja


OGÓLNE WARUNKI GWARANCJI:

Towar jest nowy i objęty 30-dniową gwarancją zwrotu pieniędzy.

1. Każdemu klientowi przysługuje prawo zrezygnowania z zakupu w ciągu 30 dni.
2. Zwrotowi nie podlega towar ściśle związany z osoba konsumenta (bielizna osobista).
3. Produkt należy zwrócić w stanie niezmienionym, w oryginalnym opakowaniu wraz z ewentualną instrukcją, gwarancją. Przed odesłaniem towaru proszę się skontaktować z obsługą sklepu, ponieważ nie odbieramy paczek pobraniowych.
4. Reklamacje będą rozpatrywane, pod warunkiem zwrotu towarów nieużywanych, kompletnych, czystych, "pozbawionych zapachu" (np. kremy, perfumy), razem z oryginalnym pudełkiem i ometkowaniem.
5. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient.
6. Rezygnację z zamówienia, które nie zostało jeszcze wysłane prosimy zgłaszać telefonicznie - +48 58 522 44 88
7. Firma zFABRYKI.PL S.C. - właściciel Sklepu Internetowego zFABRYKI.PL nie bierze odpowiedzialności wobec osób lub firm z tytułu szkód szczególnych, pośrednich lub wtórnych wynikłych w trakcie użytkowania oferowanych przez nas produktów. Odpowiedzialność za szkody powstałe z nieprawidłowego funkcjonowania produktów użytkowanych zgodnie z ich instrukcją obsługi ogranicza się do warunków gwarancji określonej przez producenta, dystrybutora lub importera danego produktu lub towaru, o ile na ten produkt lub towar jest udzielana gwarancja. W przypadku reklamacji towaru proszę niezwłocznie skontaktować się z obsługą sklepu poprzez formularz kontaktowy lub telefonicznie.
8. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje skutków nieprawidłowej instalacji lub użytkowania, konfiguracji oraz innych czynności należących do użytkownika.
9. Nie odpowiadamy za szkody powstałe podczas transportu.
10. Jeżeli produkt okaże się wadliwy, a usterka wystąpi w ciągu 12 miesięcy od daty dostawy, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta, celem rozpoczęcia procedury reklamacyjnej.
11. Wszystkie przesyłki do nas prosimy wysyłać na adres:

zFABRYKI.PL S.C.
ul. Bysewska 30
80-298 Gdańsk


Do przesyłki należy dołączyć dokument, na którym prosimy umieścić informacje o przyczynie zwrotu oraz numer konta bankowego. W przypadku braku rachunku konieczne jest pismo reklamacyjne dodatkowo zawierające dane zamawiającego (imię i nazwisko, adres) oraz numer zamówienia. W przypadku niedotrzymania powyższych warunków zwrot nie będzie rozpatrywany. Koszty przesyłki zwracanego towaru pokrywa klient. W przypadku zwrotu towaru jest Państwu zwracana równowartość pieniężna odesłanego towaru wynikająca z zamówienia. Koszty wysyłki pierwotnego zamówienia są przeliczane ponownie, od zwracanej kwoty jest potrącana różnica kosztów wysyłki. Po odebraniu przesyłki przekażemy Państwu pieniądze na konto bankowe, którego numer należy dołączyć do wysyłanego do nas towaru.

Koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez zFABRYKI.PL S.C. pokrywa sprzedawca.

W przypadku wymiany należy złożyć zamówienie na stronie zaznaczając w komentarzu, że będzie to wymiana. Przyspieszy to czas realizacji, będziemy mogli zamówić rozmiar na wymianę zanim dostaniemy przesyłkę zwrotną. Kwotę prosimy dołączyć do odsyłanego do nas towaru lub przelać nam na konto bankowe. W przeciwnym razie przesyłka będzie wysłana za pobraniem, koszty przesyłki w tym przypadku będą wyższe. Razem z odsyłanym towarem należy wysłać nam dokument z wyraźnie oznaczoną informacją "WYMIANA" i podać numer nowego złożonego zamówienia na wybrany przez Państwa rozmiar/kolor. Towar można odesłać w ciągu 14 dni od jej otrzymania.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela.

Za przesyłki, które dotrą do nas w uszkodzonych opakowaniach producenta pomniejszamy zwrot pieniędzy procentowo do zniszczenia zawartości przesyłki. Towar, którego zwrot/reklamacja nie zostanie uznana (odesłany po wymaganym terminie, nie zawierająca rachunku bądź pisma reklamacyjnego, bez metek lub pudełka, zabrudzony), będzie odesłany na koszt klienta.
Towar odsyłany ze względu na uszkodzenia/wady fabryczne, będzie przekazywana do rzeczoznawcy.  

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij