ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA i odbierz 50 zł na pierwsze zakupy!Sprawdź szczegóły
Koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Gwarancja Gwarancja


OGÓLNE WARUNKI GWARANCJI:


7. Firma zFABRYKI.PL S.C. - właściciel Sklepu Internetowego zFABRYKI.PL nie bierze odpowiedzialności wobec osób lub firm z tytułu szkód szczególnych, pośrednich lub wtórnych wynikłych w trakcie użytkowania oferowanych przez nas produktów. Odpowiedzialność za szkody powstałe z nieprawidłowego funkcjonowania produktów użytkowanych zgodnie z ich instrukcją obsługi ogranicza się do warunków gwarancji określonej przez producenta, dystrybutora lub importera danego produktu lub towaru, o ile na ten produkt lub towar jest udzielana gwarancja. W przypadku reklamacji towaru proszę niezwłocznie skontaktować się z obsługą sklepu poprzez formularz kontaktowy lub telefonicznie.
8. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje skutków nieprawidłowej instalacji lub użytkowania, konfiguracji oraz innych czynności należących do użytkownika.
9. Nie odpowiadamy za szkody powstałe podczas transportu.
10. Jeżeli produkt okaże się wadliwy, a usterka wystąpi w ciągu 12 miesięcy od daty dostawy, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta, celem rozpoczęcia procedury reklamacyjnej.
11. Wszystkie przesyłki do nas prosimy wysyłać na adres:

zFABRYKI.PL S.C.
ul. Bysewska 30
80-298 Gdańsk


Do przesyłki należy dołączyć pismo reklamacyjne zawierające dane zamawiającego (imię i nazwisko, adres) oraz numer zamówienia.

W przypadku wymiany należy złożyć zamówienie na stronie zaznaczając w komentarzu, że będzie to wymiana. Przyspieszy to czas realizacji, będziemy mogli zamówić rozmiar na wymianę zanim dostaniemy przesyłkę zwrotną. Kwotę prosimy dołączyć do odsyłanego do nas towaru lub przelać nam na konto bankowe. W przeciwnym razie przesyłka będzie wysłana za pobraniem, koszty przesyłki w tym przypadku będą wyższe. Razem z odsyłanym towarem należy wysłać nam dokument z wyraźnie oznaczoną informacją "WYMIANA" i podać numer nowego złożonego zamówienia na wybrany przez Państwa rozmiar/kolor. Towar można odesłać w ciągu 14 dni od jej otrzymania.

Za przesyłki, które dotrą do nas w uszkodzonych opakowaniach producenta pomniejszamy zwrot pieniędzy procentowo do zniszczenia zawartości przesyłki. Towar, którego zwrot/reklamacja nie zostanie uznana (odesłany po wymaganym terminie, nie zawierająca rachunku bądź pisma reklamacyjnego, bez metek lub pudełka, zabrudzony), będzie odesłany na koszt klienta.
Towar odsyłany ze względu na uszkodzenia/wady fabryczne, będzie przekazywana do rzeczoznawcy.  

pixelpixel