ZWROT TOWARU:
Jeżeli z jakiś powodów dostarczony produkt nie spełnia Państwa oczekiwań i chcecie go Państwo zwrócić, prosimy o wysłanie maila na adres sklep@zfabryki.pl. Przypominamy, że przy zakupach internetowych, kupujący może zwrócić produkt bez podowania przyczyny w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki.
Zgłoszenie powinno zawierać:
1. W tytule maila słowo „ZWROT”, oraz numer zamówienia, login lub nick z allegro (jeśli zamówienie pochodzi z serwisu allegro) - przyśpieszy to znacznie rozpatrzenie Państwa zgłoszenia
2. Dane osoby, która DOKONAŁA ZAKUPU, telefon kontaktowy
3. Nazwa/kod zakupionego produktu
4. Opcjonalnie powód zwrotu – pozwoli nam to ulepszyć obsługę w przyszłości.
5. Dane konta bankowego (oraz jego posiadacza), na który przelejemy pieniądze, również w przypadku gdy produkt zakupiony był za pobraniem.
Dalsze postępowanie:
1. Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej i sprawdzeniu zawartości, w przypadku gdy produkt nie jest uszkodzony i nie nosi śladów używania, poinformujemy Państwa o akceptacji zwrotu, a odpowiednią kwotę przelejemy niezwłocznie na wskazane konto bankowe
W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt pod nr telefonu +48 58 522 44 88
Wyłącznie Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje 30 dniowy termin do odstąpienia od umowy. Zgodnie z art. 22 (1) Kodeksu cywilnego za Konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
WYMIANA TOWARU:
Jeżeli z jakiś powodów dostarczony produkt nie spełnia Państwa oczekiwań i chcecie go Państwo zwrócić, prosimy o wysłanie maila na adres sklep@zfabryki.pl. Przypominamy, że przy zakupach internetowych, kupujący może zwrócić produkt bez podowania przyczyny w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki.
Zgłoszenie powinno zawierać:
1. W tytule maila słowo „WYMIANA”, oraz numer zamówienia, login lub nick z allegro (jeśli zamówienie pochodzi z serwisu allegro) - przyśpieszy to znacznie rozpatrzenie Państwa zgłoszenia
2. Dane osoby, która DOKONAŁA ZAKUPU, telefon kontaktowy
3. Nazwa/kod zakupionego produktu
4. Opcjonalnie powód zwrotu – pozwoli nam to ulepszyć obsługę w przyszłości.
5. Dane konta bankowego (oraz jego posiadacza), na który przelejemy pieniądze, również w przypadku gdy produkt zakupiony był za pobraniem.
Dalsze postępowanie:
1. Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej i sprawdzeniu zawartości, w przypadku gdy produkt nie jest uszkodzony i nie nosi śladów używania, poinformujemy Państwa o akceptacji zwrotu, a odpowiednią kwotę przelejemy niezwłocznie na wskazane konto bankowe
W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt pod nr telefonu +48 58 522 44 88